Veel Gestelde Vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Betaling

Welke betaalmogelijkheden heeft u?
Zijn uw prijzen in of exclusief BTW?
Hoe lang duurt het voordat een betaling bij u binnen is?
Bij het selecteren van de betaalwijze iDeal staat mijn bank er niet tussen. Kan ik wel betalen?
Hoe werkt het betalen onder rembours?

Verzenden

Wat zijn de bezorgkosten?
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Waar leveren jullie?
Als mijn bestelling wordt bezorgd als ik niet aanwezig ben wat gebeurd er dan?
Wie levert mijn bestelling?
Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur mee terug geven of omruilen?
Kan ik een bezorgafspraak maken?

Retourneren

Wat is de zichttermijn?
Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur mee terug geven of omruilen?
Mag ik mijn bestelling te allen tijde retourneren?
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat moet ik doen?
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Klachtenprocedure

Hoe verwerken wij uw klacht?

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling? 
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de “in winkelwagen” button te klikken. Vervolgens kunt u verder winkelen of uw bestelling verder afronden door op “afrekenen” te klikken. Heeft u alles wat u zoekt? Vul dan uw gegevens in en doorloop de stappen van uw contactgegevens (inloggen of als gast bestellen), afleveradres, verzendkosten  en betaalmogelijkheden.  Pas aan het einde van de stap “Verzendkosten”, als u naar betaalmogelijkheden gaat, is uw bestelling definitief. Voor u bij “Verzendkosten” naar betaalmogelijkheden gaat, bent u te allen tijde vrij om wijzigingen aan te brengen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
Na ontvangst van de bestelling (en betaling) wordt standaard een levertijd van 3-4 werkdagen aangehouden, vaak kunnen we al sneller leveren. Mocht de levertijd overschreden worden dan houden we u per email op de hoogte.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen? 
Bij de verkooppunten bestaat de mogelijkheid om uw order van de brokkenreus.nl in goed overleg zelf op te komen halen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren? 
Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren voordat u de artikelen ontvangen heeft raden wij u aan contact op te nemen met onze klantenservice bel: +31 (0)653592939


Betalen

Welke betaalmogelijkheden heeft u? 

U kunt bij brokkenreus.nl betalen middels,  iDeal, of Per Bank Overschrijving.

Zijn uw prijzen in of exclusief BTW? 
Al onze prijzen zijn inclusief btw.

Hoe lang duurt het voordat een betaling bij u binnen is? 
Kiest u voor betaling iDeal dan komt de betaling direct bij ons binnen en kunnen wij de bestelling direct in behandeling nemen. Kiest u voor een andere betaalwijze dan duurt het 1-2 werkdagen voordat de betaling bij ons binnen is. Wij kunnen de bestelling pas verwerken als de betaling bij ons binnen is.

Bij het selecteren van de betaalwijze iDeal staat mijn bank er niet tussen. Kan ik wel betalen? 
Als uw bank er niet bij staat wordt uw bank op dit moment helaas nog niet ondersteund door iDeal. U kunt betalen Per Bank Overschrijving.

Hoe werkt het betalen onder rembours? 
Dit bestaat niet meer tot de mogelijkheden! Sorry voor het ongemak!


Verzenden

Wat zijn de bezorgkosten? 
De bezorgkosten voor bezorging binnen Nederland onder de € 59.00 zijn €7,95 (met uitzondering van de eilanden)
Voor leveringen vanaf minimaal €59,00 binnen Nederland (Met uitzondering van de eilanden) zijn de verzend kosten voor onze rekening!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 
Na ontvangst van de bestelling (en betaling) wordt standaard een levertijd van 2-3 werkdagen aangehouden, vaak kunnen we al sneller leveren. Mocht de levertijd overschreden worden dan houden we u per email op de hoogte.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen? 
Het is helaas niet mogelijk uw bestelling af te halen.

Waar leveren jullie? 
Wij leveren onze producten tegen de vermelde verzendkosten binnen Nederland. Neem voor levering aan het buitenland contact op met onze klantenservice bel:+31 (0)653592939

Als mijn bestelling wordt bezorgd als ik niet aanwezig ben wat gebeurd er dan? 
Als u niet aanwezig bent als uw bestelling wordt bezorgd dan wordt uw bestelling zo mogelijk bij een van uw buren afgegeven of de volgende dag nogmaals aangeboden. U ontvangt hierover bericht in uw brievenbus.

Wie levert mijn bestelling? 
De leveringen buiten Hilversum vinden plaats met Post NL of DPD of een andere professionele bezorgdienst. Zij bezorgen uw bestelling overdag. Binnen Hilversum wordt de bestelling door onze eigen chauffeurs afgeleverd.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur mee terug geven of omruilen? 
Het is helaas niet mogelijk om de bestelling bij de chauffeur om te ruilen of terug te geven.

Kan ik een bezorgafspraak maken? 
Helaas is het niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. Bij levering binnen Hilversum kunt u contact opnemen met onze klantenservice en een verzoek voor een aflevertijdstip indienen dan zullen wij proberen in uw wens tegemoet te komen.


Retourneren

Zichttermijn 
U heeft recht op een zichttermijn van 14 dagen. Dit betekend dat u binnen deze termijn zonder opgaaf van rede kunt aanmelden dat u uw bestelling wilt retourneren. Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd. Bij producten die beschadigd zijn, bij ontbrekende inhoud of bij het vertonen van gebruikssporen behouden wij ons het recht voor de schade in rekening te brengen. Wij zullen na beoordeling van het geretourneerde het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terugstorten op uw rekening. De kosten voor het retourneren komen voor uw eigen rekening.

Neem voor het retour zenden contact op met onze klantenservice bel:+31 (0)653592939 U ontvangt dan een retouradres en retouretiket.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur mee terug geven of omruilen? 
Het is helaas niet mogelijk om de bestelling bij de chauffeur om te ruilen of terug te geven.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retourneren? 
Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen, waarna de eventuele fabrieksgarantieperiode in werking treedt.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt? 
Nadat u een product retour heeft gezonden ontvangt u een bevestiging als deze door ons is ontvangen en in behandeling is genomen. Binnen 2 weken wordt dan uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat moet ik doen? 
Als er iets mist bij de bestelling of is (een deel van) uw bestelling beschadigd, neemt u dan contact op met onze klantenservice bel:+31 (0)53592939, Wij zullen u helpen het probleem op te lossen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 
De verzendkosten voor het retour zenden zijn voor uw eigen rekening.


Klachtenprocedure

Hoe verwerken wij uw klacht? 
Wij hechten veel waarde aan kwaliteit, service en klanttevredenheid. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid te behandelen.
Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van de bestelling of de manier waarop we met u hebben gecommuniceerd, dan kunt u hierover een klacht indienen.
U kunt uw klacht indienen door een email te sturen naar info@brokkenreus.nl of schriftelijk te versturen naar:

brokkenreus.nl
t.a.v. Klantenservice
P/a: Marconistraat 114

1223 BX te Hilversum.

Wij brengen u binnen 5 werkdagen per email op de hoogte wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen.